събота, 19 март 2011 г.

Добре дошли!

Здравейте и добре дошли в моето местенце в нета. Надявам се да намеря сродни души, които споделят любовта ми към фотографията, кулинарията, литературата, пътешествията и историята, да общувам с тях и да прекарваме приятни минути. Заглавието на блога ми не е случайно - храна за душата е всичко онова, което я прави щастлива. Това може да бъде дума, жест, стих, красив момент, гледка, от която затаяваш дъх, хубава книга, прегръдка, вълнуваща фотография, прошка, детска целувка,  или нещо, което изумява с красотата и естетиката си.... Важно е да храним душите си. И телата си също:) И да го правим с любов и красиво. Това ми се ще да е идеята и посланието на този блог. Още всичко около него е в сурово състояние в главата ми, така че няма да обяснявам защо и как се реших да се включа в голямото блог семейство. Просто ще направя първата публикация - мечка страх, мене - не:)
 Отварям ви прозорчето  към моя свят:)


Всички ястия, показани тук,  са приготвени от мен. Някои са лично мои рецепти, други са импровизации по рецепти на други кулинари, които съм намерила за интересни и сполучливи. В случаите, когато съм използвала други идеи, съм дала линк към оригиналната рецепта или името (псевдонима) на автора.  Снимките са правени от мен и моля не ги използвайте без мое позволение или без посочване на източника - все по-чести стават грозните случаи на безцеремонни кражби на чужда интелектуална собственост в нета. Моля, проявявайте уважение както към себе си, така и към авторите. Благодаря ви!

   


2 коментара:

  1. Днес ми е ден за гледане на блогове, останах очарована от всичко, което видях, а твоето местенце застопори вниманието ми с разнообразието, красотата и лекотата на всичко, което е поднесено в него - независимо храна за стомаха или душата... Много ми хареса, много свежест лъха от него, а снимките са уникални. Толкова е хубаво, че има такива места, чрез които можем да пътешестваме виртуално и да посетим други светове... Заповядай да надникнеш и при мен в www.otslabnismen.blogspot.com. Аз също като теб ценя добрата, качествена и вкусна кухня, но за жалост в момента съм в период на слабеене и по-скоро показвам по-диетични и нисковъглехидратни храни, но винаги ще ми е приятно да надниквам тук и си признавам - ще го правя с удоволствие...
    Много усмивки и успехи от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Paradisemou, благодаря ти за хубавите думи! Винаги си добре дошла! Благодаря и за поканата - ще намина при теб и ще опозная и твоето местенце:) Хубави и усмихнати летни дни!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...